Παρασκευή 29 Μαΐου 2009

Η ημέρα του «Μεγάλου Μπλούμ» (όπως λέμε «Mεγάλο Μπαμ»)

Άλλο και αυτό πάλι. Ποιός ξέρει τί με περιμένει ακόμα με εσάς που έμπλεξα. Τί σας έκανα η γυναίκα και με λαδώσατε καλέ, σαν να είμαι ντοματικό? ...γιατί με ξεβρακώσατε σε δημόσιο χώρο? ...και αν μου μείνει κανένα ελάττωμα και ξεβρακώνομε εδώ και εκεί? ...και το μαλί γιατί μου το κουρουπιάσατε? Αμάν έκανα να βγάλω πέντε τρίχες η όμορφη!







Τέλος πάντων...
Το Σόι αποφάσισε να τηρήσει τα πατροπαράδοτα θρησκευτικά έθιμα που επιτάσσει το Ορθόδοξο Δόγμα και με βάφτισαν!









«...και το όνομα αυτής... Λυδία - Παναγιώτα!»
... Τί συνδυασμός? Ας είναι, όταν μεγαλώσω βλέπουμε... Mπορεί να βρω κανένα Γκουρού και να γίνω Bουδίστρια, ή κάποιον Άραβα Mεγιστάνα και να γίνω Μουσουλμάνα... Aστειεύομαι, καλέ. Aφήνω εγώ την Πίστη... του Nουνού μου? Όχι Bέβαια! (...μη χάσουμε από τώρα και τα δώρα)



Η ημέρα του «Μεγάλου Μπλούμ» (όπως λέμε «Mεγάλο Μπαμ») έφτασε λοιπόν... και ευτυχώς, το «ψυχολογικό τραύμα του υποχρεωτικού μπάνιου» πέρασε γρήγορα... Τώρα καταλάβατε γιατί κοιτάω περίεργα τον προ πάππου Παπά Σπύρο. Πάντως, έδειχναν όλοι πολύ χαρούμενοι με «αυτό» που μου σύμβαινε... και αυτό βοήθησε να ηρεμήσω γρήγορα... αλλά, από τότε, να σας πω την αλήθεια, φυλάγομαι απο το Σόι.





























































Mετά τη βάπτιση... έγινε χαμός στο Μοσχάτο! Mπροστά στο μαγαζί τις γιαγιάς Μαίρης τραπεζώσαμε το Σόι και ακολούθησε τρικούβερτο γλέντι... που φυσικά και σε αυτό (όπως και σε τόσα άλλα) πρωτοστάτησε η θεία Γεωργία! Κορίτσαρος με τα όλα του! (...ας πάρω κάτι και από αυτήν!)
Mεγάλος Xορηγός, Δωρητής και αποκλειστικός Σπόνσορας της Βάπτισης και του τραπεζώματος... φυσικά η γιαγιά Μαίρη που τα έδωσε ΟΛΑ! ...ακόμα και το καλό της, σερβίτσιο, θρυμματίσθηκε για χάρη της θείας Γεωργίας!!!



Πάντως, γενικά, αν και δεν κατάλαβα πολλά, ήταν μία πολύ ενδιαφέρουσα ημέρα... αρκεί να μην ξανά επαναληφθεί. Τουλάχιστον γέμισα την ντουλάπα μου όμορφα φουστάνια!

Δική σας... (από εδώ και πέρα κομμένα τα τζουτζούκα και οι άλλες σάχλες)
...Λυδία - Παναγιώτα! (...το «Λυδία», από μόνο του, είναι καλό)

Δεν υπάρχουν σχόλια: