Παρασκευή 29 Μαΐου 2009

Ένα σπίτι ζωγραφισμένο ολόκληρο!

Αυτό που μου έκανε πιο πολύ εντύπωση στα Μαυροπουλάτα, ήταν το σπίτι του παππού και της γιαγιάς... Bρέθηκα σε ένα σπίτι που ήταν σχεδόν ολόκληρο ζωγραφισμένο! Ο παππούς Παναγιώτης είχε ζωγραφίσει τους τοίχους (το έκανε για εμένα, λέει)... Bέβαια και τα χριστούγεννα είχε κάποιες ζωγραφιές... αλλά αυτή τη φορά ήταν... κάτι άλλο!



Θέλει να μου διηγείται ιστορίες όταν μεγαλώσω(?). Κάθε εικόνα λέει, είναι αφορμή για πολλές αφηγήσεις. Ας κάνω υπομονή να δω τί μου επιφυλάσσει το μέλλον. Ελπίζω να μη με κουτιάνει στην πάρλα... (Ώπα, πως το είπα εγώ αυτό? Συγγνώμη παππού. Eίμαι σίγουρη ότι θα μου αρέσουν η ιστορίες σου!)



Πάντως η πρώτη επαφή μου με τα χρώματα ήταν ευχάριστη. Ο παππούς Παναγιώτης μου έδωσε ένα πινέλο βουτηγμένο σε μπλε χρώμα και... μουτζούρωσα λίγο τον τοίχο! Για πολύ καιρό μετά φώναζα «Mπλε - μπε - μπλε - μπέ...».

Δεν υπάρχουν σχόλια: