Πέμπτη 12 Ιουνίου 2008

Tο πρώτο μου ταξίδι.

Μετά από μερικά χρόνια... οι πελαργοί ήρθαν και πάλι στο χωριό της Γελάνθης!



Ναι, οι πελαργοί επέστρεψαν (καλός οιωνός) για μία ακόμα φορά στο χωριό της γιαγιάς Αγορίτσας, στην Γελάνθη! Mάλλον, αυτή τη φορά έφεραν εμένα! Βλέπετε, έκανα και το πρώτο μου ταξίδι (Αθήνα - Καρδίτσα)



Eπισκεφτήκαμε, με τους γονείς μου, την προ γιαγιά Γλυκερία και τον προ παππού Κώστα (γονείς της γιαγιάς Αγορίτσας). Οι προπάτορες μου συγκινήθηκαν πολύ... γιατί είμαι το πρώτο τους δισέγγονο! Εκεί ήταν και ο θείος Χρήστος και η θεία Kωνστάντια με τα παιδιά τους (αυτούς τους έβλεπα για δεύτερη φορά)!







Έβγαλα και μία, ακόμα, καλή φωτογραφία! Εγώ με σκουφάκι,...με φόντο «ταπετσαρία» φράουλες! Κάτι από τη μαμά... Λατρεύει τις φράουλες και αντιπαθεί τις μπανάνες (?) ...λέτε να προσπαθεί να μου το «περάσει» και εμένα?

Δεν υπάρχουν σχόλια: